Uw eerste aanspreekpunt

Onze klantenservice is uw eerste aanspreekpunt voor als u meer wilt weten over de mogelijkheden op het gebied van wonen, zorg en welzijn. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 17.30 uur. Eén telefoontje of e-mail is al genoeg om zorg aan te vragen. Waar nodig helpen we u met de aanvraag van een indicatie. Een indicatie is een besluit waarin staat welke zorg u nodig heeft en hoeveel.

Tel: 0224-211136 (voor algemene vragen over zorg)
E-mail: klantenservice@woonzorggroepsamen.nl

Voor alle overige vragen: (0224) 21 11 11. Heeft u specifieke vragen over een van onze locaties, dan kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de desbetreffende locatie. Deze vindt u aan de rechterzijde van deze pagina.

Contactformulier

Beveiligingscode: bereken de som en vul het antwoord in

Organisatie

Postadres:

Woonzorggroep Samen
Jacob Ruysdaellaan 30
1741 KW Schagen

 
 
 

Veelgestelde vragen

 

Heeft u een klacht?

Natuurlijk proberen wij het u zoveel mogelijk naar de zin te maken. Toch kan het zijn dat u ergens ontevreden over bent. De eerste stap is dan een gesprek met de betreffende medewerker en/of diens leidinggevende. Als u na dat gesprek nog niet tevreden bent, kunt u een beroep doen op onze klachtenfunctionaris. U kunt bij onze klachtenfunctionaris terecht voor opvang, bemiddeling, informatie en voor advies over uw klacht.

De klachtenfunctionaris is te bereiken via:

Tel: 0224-211190
Mobiel: 06-13177407
E-mail: p.breed@woonzorggroepsamen.nl

Of vul onderstaande formulier in.

Als de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet het gewenste resultaat heeft, kunt u uw klacht indienen bij de externe klachtencommissie Facit waarbij we zijn aangesloten. Het staat u ook vrij om uw klacht direct bij de externe klachtencommissie in te dienen. Als u dat wilt, begeleidt onze klachtenfunctionaris u bij het officieel indienen van een klacht en bij het traject dat daarna volgt.

Geschillencommissie
Woonzorggroep Samen is aangesloten bij de geschillencommissie. Als u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, dan kan de klachtenfunctionaris deze mogelijkheid van afhandeling met u bespreken. Meer informatie over de geschillencommissie vindt u hier.

 
 

Folders

Hier kunt u onze folders inzien. Wilt u de folders liever op papier ontvangen?

Stuur dan een e-mail met de door u gewenste folders en hoeveelheid, uw naam en uw adres naar klantenservice@woonzorggroepsamen.nl. Wij zorgen er dan voor dat u de folders zo snel mogelijk thuisbezorgd krijgt.